Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

 

 

 

Kviečiame susipažinti su Šiaulių r. Kuršėnų lopšeliu-darželiu ,,Eglutė”

Šis tekstas parašytas lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus.

Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

               Kas yra Šiaulių r. Kuršėnų lopšelis-darželis ,,Eglutė”?              

Šiaulių r. Kuršėnų lopšelis-darželis ,,Eglutė” yra ugdymo įstaiga.

Toliau tekste Šiaulių r. Kuršėnų lopšelis-darželis ,,Eglutė” vadinsime

Lopšeliu-darželiu.

Lopšelį-darželį gali lankyti vaikai nuo 0 metų iki 6-7 metų.

Lopšelis-darželis rūpinasi vaikų ugdymu.

Lopšelyje-darželyje vaikai mokosi:

• skaityti

• rašyti
• skaičiuoti
• piešti
• dainuoti

• ir kitų dalykų

Lopšelyje-darželyje dirba:

      • Direktorius

      • Mokytojai

      • Logopedai

      • Specialusis pedagogas

      • Valytojai

      • Virėjai

      • Kiti darbuotojai

    Daugiau apie lopšelį-darželį galite sužinoti interneto puslapyje. Paspauskite mėlyną nuorodą https://www.kursenueglute.lt/  ir tada Jums atsidarys interneto puslapis.

    Lopšelyje-darželyje interneto puslapyje svarbi informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.

 

Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą.

Tai yra lengvai suprantamos kalbos ženklas. Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje

    Gestų kalba yra ženklų kalba.

    Kai žmogus vartoja gestų kalba, jis judina:

• rankas

• kitas kūno dalis

   Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą. Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje

 Lopšelis-darželis dirba:

  • pirmadienį nuo 7:00 valandos ryto iki 19:00 valandos vakaro,

  • antradienį nuo 7:00 valandos ryto iki 19:00 valandos vakaro,

• trečiadienį nuo 7:00 valandos ryto iki 19:00 valandos vakaro,

• ketvirtadienį nuo 7:00 valandos ryto iki 19:00 valandos vakaro,

• penktadienį nuo 7:00 valandos ryto iki 19:00 valandos vakaro.

   ,,Eglutės” adresas yra

   V. Kudirkos gatvė 28,

Kuršėnai, 81137.

   Skambinti telefono numeriu +370 620 91176

Iliustracijų šaltinis: https://arasaac.org

Informacija atnaujinta 2026-05-04

Skip to content