Menu Close

Sveikatos stiprinimo programa ,,Augu sveikas ir saugus”

2024 m. gegužės 16 d. įvyko Nacionalinio sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo ir aktyvių mokyklų veiklos koordinavimo komisijos posėdis.

Nacionalinio sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo ir aktyvių mokyklų veiklos koordinavimo komisija (toliau–Komisija) įvertino Jūsų sveikatos stiprinimo programą ir priėmė sprendimą Jūsų mokyklai pratęsti sveikatą stiprinančios mokyklos statuso galiojimo laiką.

Sveikatos stiprinimo veiklos vertinimo ataskaita Nr. 1114

2024-2028 m. Sveikatos stipinimo programa ,,Augu sveikas ir saugus” .docx

Pratęstas sveikatą stiprinančios mokyklos statuso galiojimo laikas Pažymėjimas

SVEIKATOS STIPRINIMO PROGRAMOS ,,BŪSIU SVEIKAS IR SAUGUS” 2024 m. METINIO PLANO VYKDYTOS VEIKLOS

      Visuomenės sveikatos specialistė kartu su ugdytiniais pravedė diskusija ,,Mikroorganizmai” Visi drauge diskutavo apie rankų higienai reikalingų įgūdžių ugdymą, buvo akcentuojama ne tik rankų plovimo svarba, bet ir teisingos technikos įgūdžių suformavimas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*********************************

Burnos higienos užsiėmimuose ,,Graži šypsena sveiki dantys” buvo kalbama apie tinkamą dantų ir dantenų priežiūrą, dantų šepetėlio ir dantų pastos pasirinkimą.

 

 

 

 

    Užsiėmimai ,,Burnos higiena” su lektore – burnos higieniste Aida Giuraitė – Kiuberienė. Vaikai aktyviai susipažino, prisiminė, kaip svarbu tinkamai prižiūrėti dantukus.
Dėkojame Šiaulių rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras už vaikų švietimą sveikatos temomis. Mitybos užsiėmimuose dalyviai buvo supažindinti su subalansuotos mitybos principais, sveikų maisto produktų pasirinkimu ir sveikos mitybos įpročių formavimu.
******************************

Sveikatingumo popietė ,,Pasivaikščiojimas su ,,Šiaurietiškomis lazdomis”.

Lopšelio-darželio vaikai kartu su visuomenės sveikatos specialiste padiskutavę apie kokią organizmui teigiamą poveikį suteikia vaikščiojimas, ypač su šiaurietiškomis lazdomis. Vaikai buvo pakviesti su gimnastikos lazdomis išbandyti ėjimą, papasakojo kuo skiriasi paprastas ėjimas nuo ėjimo su lazdomis. Išbandę ,,kitokį” ėjimo būdą, vaikai patyrė skirtingus pojūčius.

 

 

 

 

 

 

 

 

*********************************

Aktyvūs mokymo būdai ,,Mankšta”. Lopšelio-darželio vyresniojo amžiaus ikimokyklinukai ir priešmokyklinukai kartu su judesio korekcijos mokytoja, visuomenės sveikatos specialistė ir grupių mokytojais ir mokytojų padėjėjomis pabandė mokytis raideles, garsus kitokiu būdu – kartu įtraukiant ir aktyvius judesius, imituojant žvėrelių, paukščių judesius ir pan.

 

 

 

 

 

 

******************************************

Kiekvienas iš mūsų yra ypatingas ir unikalus. Socialinė pedagogė Viktorija su ,,Kodėlčiukų” grupės ugdytiniais kalbėjo, diskutavo kuom mes esame ypatingi? Galbūt pomėgiai kažkokie išskirtiniai, o gal veido bruožai? Kiekvienas turime savo talentų ir savybių. Žaidimo metu mąstėme, bandėme įvardinti draugų ypatingas savybes. Peržiūrėję pamokantį filmuką, aptarėme pagrindinio veikėjo – šuniuko, išskirtinius gebėjimus bei jo charakterio savybes, kuriomis jis pasiekė savo tikslą. Veiklą užbaigėme kūrybiniu darbu – ,,Aš ypatingas” , vaikai piešė, kūrė, klijavo, dekoravo savo ypatingą portretą.

 

Skip to content